19 декабря 2018
BLOGNEWS — мнения и события

Маркетплейс Авто.Про: що дає продавцям і покупцям?

«І хочеться, і колеться», -


Все частіше цю фразу можна почути з вуст покупців. І це зрозуміло, адже будь-який хоче придбати товар, який мав би оптимальне співвідношення ціни і якості. А ще хочеться не витрачати багато часу даремно на пошук інтересуемой речі і щоб процес отримання товару був нетривалим. Інакше кажучи, керуватися гаслом: «Прийшов, побачив, переміг!»

І, о диво! Виконання бажань 3-в-1 цілком здійсненно. Для цього достатньо лише зайти на торговельний майданчик лідера з продажу автомобільних запчастин Авто.Про. Своїм відвідувачам платформа надає якісний і доступний у використанні каталог, де зібрані майже 500 мільйонів деталей, що називається, на будь-який смак і колір.

Відомий факт, що запчастини коштують чималих грошей. Тому на маркетплейсі https://avtopro.ua є як оригінальні, так і колишні у вживанні запчастини. Як то кажуть, поки є попит, буде й пропозиція.

Ні для кого не секрет, що європейські машини популярні своєю якістю і надійністю, але і вони рано чи пізно теж потребують заміни будь-якої деталі. Відповідно, в каталозі можна знайти розділи, присвячені продажу запчастинах для європейських, американських і японських автомобілів. Серед такого різноманіття складових обов'язково виявиться необхідна. Знайти її можна або по каталогу, або за кодом.

З огляду на, що торгова площадка Авто.Про працює без посередників, ціни на комплектуючі цілком демократичні. Оформити замовлення можна всього в кілька кліків. Всі вироблені транзакції надійно захищені платформою. Юзабіліті маркетплейса радує око.

Недарма на майданчик щодня (!) Заходять до 40 000 відвідувачів. А це потенційні клієнти. Давно пора до них приєднатися.

І вашим, і нашим.


Торговий майданчик Авто.Про турбується не тільки про створення комфортних умов для покупців платформи, але і для її продавців. Тому надає їм привабливі пропозиції і вирішує за них ряд завдань

Ціни без накруток сприяють великому обсягу замовлень, отже, можна говорити і про високу конверсії.

Ресурс справляється з величезним потоком інформації за допомогою досить високого трафіку.

На платформі можна розмістити на продаж від однієї запчастини і до нескінченності або скористатися сервісом автомобільної розбирання.

Запчастини представлені з України, Росії, Білорусії.

Зрозумілий дизайн платформи і величезний асортимент товарів збільшує відвідуваність, а разом з тим - впізнаваність і продаваемость бренду постачальника.

Маркетплейс розділяє відвідувачів на категорії за їх перевагам, направляючи до продавців покупців, зацікавлених в певному товарі.

Продавці можуть спрямувати всі зусилля на якість обслуговування клієнтів і розвиток своєї компанії. А швидкий пошук баз даних і кваліфіковану консультацію відвідувачів по підборі комплектуючих та витратних матеріалів майданчик бере на себе.

Авто.Про гарантує безкоштовну участь і гнучкі умови оплати на додаткові пропозиції.

У всіх перевагах маркетплейса Авто.Про можна переконатися, ставши частиною цієї результативної команди на https://avtopro.ua.

01.02.2018

Похожие записи

Главные достоинства и особенности кованых ворот

Главные достоинства и особенности кованых ворот
Строительство

На участке с домом или коттеджем ворота являются именно тем элементом, который в первую очередь попадается на глаза гостям или прохожим. Они выступают в роли некой визитной карточки, по которой формируется первое впечатление о владельце земельного уч...

Читать дальше

Главные советы по занятию альпинизмом

Главные советы по занятию альпинизмом
Спорт

Многие новички в альпинизме при первом своем восхождении чувствуют разочарование, так как их ожидания от этого похода, как правило, сильно отличаются от суровой действительности. В большинстве своем это происходит из-за противоречивой информации, кот...

Читать дальше

Рекламный ролик – эффективный инструмент в достижении конкретных целей

Рекламный ролик – эффективный инструмент в достижении конкретных целей
Разное

Качественный рекламный ролик, созданный профессионалами, призван решать сразу несколько целей.В первую очередь, служить эффективным инструментом для увеличения продаж. Производиться это может за счет расширения клиентской аудитории. Но создание ролик...

Читать дальше

Играем в виртуальный футбол

Играем в виртуальный футбол
Развлечения

Многие молодые люди в детстве наверняка играли в футбол. Гоняли мяч на стадионе возле школы, просто проводя беззаботное детство, ходили заниматься в секцию, где их учили это делать профессионально. Влюблялись в то, как играют Месси или Рональду. Увер...

Читать дальше