З появою і розвитком електронної торгівлі з'явилися перші електронні каталоги, доступні користувачам. Всі електронні каталоги збираються вручну, так, як за старих часів збиралися паперові джерела інформації. Якість електронного каталогу залежить безпосередньо від кваліфікації експертної бази компанії. Якість експертизи особливо важливо для каталогів запчастин.
Прикладом ефективного каталогу можна вважати продукт торговельного майданчика https://avtopro.ua. Використання електронного каталогу мінімізує можливість помилки при виборі та купівлі деталей. Продавець, в свою чергу, отримує підготовленого покупця, який розуміє, що власне йому потрібно. Адже подача інформації щодо автозапчастин є складною в силу специфіки ринку автозапчастин в цілому. Яку користь приносять електронні каталоги для автозапчастин, спробуємо розібратися.
Труднощі в підборі автозапчастин та як їх уникнути
Будь автолюбитель час від часу стикається з необхідністю техогляду, в результаті якого може знадобитися заміна деталей. Для того, щоб вирішити проблему одні звертаються до дилера, інші вважають за краще купувати запчастини самі. Тут покупців підстерігає безліч несподіванок. Незважаючи на доступність і різноманітність автотоварів, як в фірмових магазинах, так і в мережі, в процесі підбору і покупки деталей виникають численні запитання.
Інформація, яка існує щодо автодеталей носить, як правило професійний характер і призначається для дилерів і СТО. Для пошуку необхідних деталей спеціально підготовлені менеджери використовують коди, введені виробниками, які призначені для зручного пошуку запчастин і спрощення логістики. Для того, щоб ідентифікувати автомобіль і запчастини до нього застосовуються програми - EPC- каталоги, що представляють собою базу даних кодів, схем і вживаності деталей, а також ціни на деталі. На підставі VIN-коду дилер отримує доступ схемою конкретного автомобіля і може підбирати необхідні деталі. Зрозуміло, що звичайному користувачеві зробити це досить складно.
Проте, продаж запчастин в мережі існує, і програми для офіційних дилерів на різних сайтах з'являються на різних сайтах. Пошук автозапчастин для автомобіля через мережу дозволяє покупцеві економити гроші, тому багато хто користується такою інформацією, тим більше, що це не є протизаконним і практикується в різних країнах. Однак особливості ринку автозапчастин складні і одна і та ж деталь може мати відразу кілька кодів, що викликає у покупців питання, який саме підійде йому, а точніше його автомобілю. Основні труднощі, з якими стикається покупець, використовуючи професійну інформацію в мережі це:
- Складність в перекладі;
- Неоднозначність у виборі автозапчастин;
- Імовірність вибрати не ту деталь.
Каталог, створений фахівцями Avtopro.ua, враховуючи всі перераховані особливості, пропонує максимально доступну інформацію, яка зрозуміла всім.